2011. május 28., szombat

Csak 2 hónapot használt Pro Aktív Concord matrac NP429 € TOP BRAND

Csak 2 hónapot használt Pro Aktív Concord matrac NP429 € TOP MÁRKA:
Eredeti ár lett volna 600 €, de csökkent a 429 €-t!

Csak 2 hónapot használt matrac mérete. 90x200. Én már megvásárolta a matracot az én terhesség miatt súlyos hátfájás és túl sokkal több, mint 15 kg-os a 2010/09/01. Amikor én voltam, de aztán (hála Istennek) hát valamivel megközelítette a normál testsúlyú, sajnos azt kell mondanom, hogy a matrac nekem még nem optimális.

Meg nekem kerülni € 429, lásd a pénztári blokk (az alacsonyabb ár, a másik a férjem)-re csökkent, de az ár már, a gyártó szerint ezek az új ára 600 €.

-A borító kerek cipzárral abnehmar és a mosógép a mosás.
Magas-mag, a jó süllyedő és támogatás jellemzői
Crossover váll mentességet terület jobb nyomáscsökkentő és a test oldalán és az alkalmazkodás a hanyatt
Magasság 23cm

Nagyon jó nehéz jó minőségű.

Jól csomagolják, és persze tároljuk száraz házban.

"" "Készen áll, a borító kifejezetten mosott ismét mossa a friss teszi, hogy elpusztítja a baktériumok 99,9%-a" "" "

Lehet a Parkstetten Straubing, vagy gyűjtött egyeztetést követően Lappersdorf RGB.

Ha kérdése, kérjük, jelentse!

A termék ajánlott egy aukción magán. Azáltal, hogy egy ajánlatot, a vevő lemondott az új EU-jog a garancia / jótállás a kínált áruk. A feladó kockázatát biztosítással nem rendelkező szállítmányok a vevőnek.
Ár: 138 EUR VB